Ako u nás nakupovať

Nakupovanie v našom internetovom obchode je jednoduché. V kategóriach si vyberte tovar, vložte ho do košíka pripadne si ešte vyberte jeho vlastnosti ako veľkosť, farbu.

Ak máte zľavový kupón, darčekový poukaz, prípadne chcete použiť vernostné body, prejdite na Nákupný košík vpravo hore, kde si ich môžete uplatniť. V prípade vernostných bodov sa nezabudnite najprv prihlásiť. Vernostné body dostáva každý registrovaný zákazník a môže si ich uplatniť pri nákupe tovaru z kategórie Vernostná ponuka.

Prejdite do Pokladne a zvoľte si pre Vás vhodný spôsob nákupu s registráciou, bez registrácie alebo sa prihláste. Ďalej postupujte podľa jednotlivých krokov objednávky a objednávku odošlite jej potvrdením. Ak platíte cez niektorú z možností on-line platby, budete presmerovaný na jej portál, kde platbu bezpečne uskutočníte.

Aké akcie a darčeky dostanem?

V súčasnosti prebiehajú nasledovné akcie:

  • Poštovné a balné 0 € - pri nákupe tovaru od 60 €

Ako za tovar zaplatím?

Za tovar zaplatíte pri prebratí zásielky na dobierkou alebo vopred cez PayPal, TatraPay, UniPlatba, CardPay.

Je tovar skladom?

Každý tovar má uvedené v popise dostupnosť, podľa ktorej viete či Vám tovar vieme zaslať hneď, alebo ho musíme najprv objednať. 

Ako Vám tovar doručíme a koľko za to zaplatím?

Tovar zasielame Slovenskou poštou a kuriérskou službou DPD.

Výška poplatku za poštovné a balné sú 3,50 € u Slovenskej pošty a 6,00€ u DPD. Pri objednávke od 60 € poštovné a balné zdarma.

Kedy môžem očakávať zásielku s tovarom

Čas doručenie po podaní zásielky je u Slovenskej pošty 2 pracovné dni. U DPD je čas doručenie nasledujúci pracovný deň po podaní.

Zásielku podávame pri tovare na sklade ešte v deň objednania, ak je objednaná v pracovný deň do 11. hodiny. V opačnom prípade je zásielka spravidla odoslaná na druhý pracovný deň. V prípade ak tovar nie je na sklade, ihneď po jeho naskladnení.

Môžem tovar vrátiť?

Áno. Bez udania dôvodu môžete nepoužitý a nepoškodený tovar vrátiť do 14 kalendárnych dní od doručenia tovaru.

Tovar nám zašlite poštou alebo kuriérskou službou, ale nie na dobierku. Spolu s tovarom je potrebné zaslať aj písomné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy, ktorého formulár nájdete tu.

Po skontrolovaní, že ste tovar nepoužili a nebol poškodený Vám zašleme peniaze za tovar vrátane poštovného na Vašu adresu alebo bankový účet, ako si budete želať.

Môžem tovar reklamovať?

Áno. Na každý tovar sa vzťahuje zákonná 24 mesačná záruka, pokiaľ pri tovare nie je uvedené inak. Pri reklamácii nám zašlite na našu adresu reklamovaný tovar spolu s písomnou reklamáciou s uvedením popisu nedostatku. Lehota na posúdenie reklamácie je 30 pracovných dní. Najneskôr dovtedy sa Vám ozveme a ak sa na výrobku vyskytla závada nezapríčínená Vašou vinou, vyriešime reklamáciu k Vašej spokojnosti výmenou tovaru, opravou alebo vrátením peňazí.

Ochrana osobných údajov

Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.

Máte nejaké otázky alebo špeciálne požiadavky?

Neváhajte a kontaktujte nás telefonicky, emailom alebo formulárom.